2014-03-31
16:54:43

Har haft en bra födelsedag jao
Hejs! 
I torsdags fyllde jag arton hela åååår! Det är jävligt sick.. Och dagen började med att mamma berätta att jag skulle tatuera mig hehehehehehe. Och när jag kommer till skolan hade Linnea gjort en tårta till mig, så söt!! Efter skolan tränade jag och sen var jag en stund med Elin. Hade en jättebra födelsedaaggg!
I fredags var jag typ ledig för jag hade inga lektioner, men jag gjorde iaf en intervju och sen tatuerade jag mig. Det blev ett ankare på vaden! Är svinnöjd men det gjorde jäättteeeont haha ):
Sen kom Maria till mig och senare stod jag och mamma och gjorde smörgåstårtor. Sen kom David!
I lördags gjorde jag vanliga tårtor hela morgonen och sen vid ett hade jag kalas för hela tjocka släkten <: Det var jättekul och jag fick massa awesome presenter! Sen på eftermiddagen åkte jag och david till hans moster för hon hade oxå kalas & vi fyller år på samma dag hehe <: Så hade vi det trevligt där!
Igår gjorde vi ingenting, var i stan en stund men inte länge. Och sen åkte jag hem! Gick ut med Elin en stund på kvällen <:
 
Just nu ligger jag i min säng och ska skriva reportage..: Det ska vara klart på onsdaag och jag har inte ens börjat. NAJS HEJDÅÅÅÅ
 
Älskar min tatuering och nya vans! 
 

Kommentar:
#1: ELIN

ASSÅ CP MUPP SATANS FIN ÄR DIN TATUERING

2014-03-31 @ 22:39:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: