2014-02-23
23:30:49

Plus/minus
Känner mig wannabeeee nuu men måste skriva av mig.

+ till skolan faktiskt. Trots att det är jättemyckkkeeetttt med FN-rollspelen nu (asså ingen fattar hur mycke man ska hinna med o kunna utantill) så är det samtidigr väldigt kul! Dagarna går fort, man pratar med massa nya människor & lär sig massa nytt. 

- Godisförbud. Hatar ALLA(!!!) människor som är smala o kan äta vad dom vill. Hatar er :))))<333

+ Träääniiing. Älskar det, vill träna hela tiden men det går verkligen inte nu pågrundav skolan o min rygg...

- Which brings me to; min rygg. Asså jag kan fan inte leva såhär längre!! Va är de för fel på min kropp? Jag har haft ont KONSTANT sen i november förra året! Jag har varit hos sjukgymnast, ätit värktabletter, gjort övningar och konditionerat men iinget hjälper. Jag blir gaalen.

+ att jag snart fyller 18!!! Ska bli så jävla roooligt, vill & behöver träffa folk huhu

+ snart är de sommar & då blir de greklaaaand

- jag hittar inget fucking sommarjobb. Något jag stört mig på läääänge är hur de som går yrkes får praktik vart som helst & sen ba "varsågod o fortsätt jobba o tjäna pengar vi älskar dig" men jag som går en BRED OCH JOBBIG linje får inte jobb förrän jag gått 1000 år i skolan o kan allt i hela världen o inte ens då får jag kanske jobb. Ne ush. 

+ David för han är mitt allt japp

Har inga nya bilder ok



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: