2014-02-16
20:06:50

och jag vet att allt är falskt och bedrägeri, men det struntar jag i
HEJSAN
Vaknade bredvid min bajs imorse (David alltså, inte Pixelen) och han åkte hem vid tvååå trorjag. Sedan försökte jag plugga, men jag somna :)))) Braaa. Sen dess har jag kollat på de senaste avsnitten av Grey's och ätit middag. Och duschat för jag var eklig.
NU sitter jag och lyssnar på musiiiik för nästa avsnitt av Greys kommer ut den 27e och jag är cpspänd :((( VILL SE NU. Men nej. Har sagt till mig själv hur länge som helst att se de nya avsnitten av alla serier jag följer men jag orkar inte >: Förövrigt har jag haft söndagsångest som faaaan! Vill inte tillbaks till skolan.. Dock ska jag och Ida och Natte stå på UF-mässan i två dagar så har lite frihet från skolan fortfarande. Men still. SÅ PANIKFYLLD. Hatar tvåan verkligen, vill att de ska va över.. Okej nu blev de långt och sugigt så hajdåååå
 
bild från ettaaan
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: