2014-04-08
15:14:30

Bra vecka
HEJ
Bara för att jag inte har någonting att göra + att Elin klagade på min uppdatering så får jag väl blogga lite! Sitter i skolan just nu men slutar om en kvart och då ska jag gymma med Elinen. Har träningsvärk i hela magen och lite i benen från igår när jag träna med Ida, haha.. Ush. Kan inte nysa, skratta eller ens resa mig :(((
 
Känns väldigt bra i skolan nuuuu för jag har INGET PLUGG denna veckan. Första gången på jättejättelänge. Eller ja, vi har ju ett läxförhör imon men det kommer gå braaa. Och imorse fick jag reda på att jag och Linnea fick B på FN-rollspelet så ÄR JÄVLIGT NÖJD. Hihi. Och nästa vecka ÄR DET LOV. Då ska jag & David till Värmland i några dagar! Gosiiii. Nu går alla så HEJDÅ
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: